رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم تکریم و معارفه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه

سه شنبه 25 آبان ماه، مراسم تکریم و معارفه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه باحضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین و پرسنل معاونت برگزار شد.
در این مراسم دکتر شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) کریمه ی اهل بیت را تسلیت گفتند و یاد و خاطره ی شهدای 25 آبان ماه سال 1361  و سالروز حماسه و ایثار مردم شهید پروراصفهان را گرامی داشتند ، و مسئولین را مدیون خون شهدا دانستند.
 ایشان با اشاره به این موضوع که در مدارس ما شیوه ی تحقیق کردن آموزش داده نمی شود، یاددهی روش تحقیق و پژوهش کردن به دانشجویان را پر اهمیت دانستند و فرمودند که در کشور ما دوران "علم برای علم" پشت سر گذاشته شده و باید علم را در خدمت "تعهد و تولید ثروت" در بیاوریم.
  در ادامه با بیان عنایت ویژه مقام معظم رهبری به امر پژوهش و تحقیقات و اینکه خودباوری جوانان سرزمین مان از راه تحقیق و رسیدن به باور "ما می توانیم" می گذرد، به اهمیت نقش و جایگاه مراکز رشد ، پارک های علم و فناوری سلامت و پژوهشکده ها در دانشگاه تاکید نمود.
در این مراسم سرپرست دانشگاه ضمن تشکر از زحمات دکتر شقایق حق جوی معاون سابق تحقیقات و فناوری در زمان تصدی مسئولیت، دکتر منصور سیاوش را به عنوان معاون جدید معرفی و برای وی در عرصه تحقیقات و فناوری دانشگاه، آرزوی موفقیت نمود.